вівторок, 26 березня 2019 р.

Плейкаст

Поєднання музики, світлини та слів, або коротко - плейкаст, - оригінальний спосіб надати твору Лесі Українки додаткових образів для посилення емоційної забарвленості. Подивіться яку музикальну листівку вдалось мені створити за посиланням: http://www.playcast.ru/view/11600166/a79654a25c6d773c1a4dbdff39eeef488764dfccpl



↓ Вірш, слова якого використані для створення плейкасту ↓


Хто вам сказав, що я слабка,
що я корюся долі?
Хіба тремтить моя рука
чи пісня й думка кволі?
Ви чули, раз я завела
жалі та голосіння, –
то ж була буря весняна,
а не сльота осіння.
А восени… Яка журба,
чи хто цвіте, чи в'яне,
тоді й плакучая верба
злото-багряна стане.
Коли ж суворая зима
покриє барви й квіти –
на гробі їх вона сама
розсипле самоцвіти.


Немає коментарів:

Дописати коментар